Учені розрахували розмір «безпечної порції» картоплі фрі. Любителі фастфуду в шоці (3 фото)
Гарвардські науковці вирішили з'ясувати, скільки картоплі фрі можна з'їдати без шкоди для здоров'я. Для цього вони провели дослідження за участю групи добровольців, які активно займалися спортом, дотримувалися збалансованого раціону та мали здоровий режим сну.
Результати експерименту неприємно здивують усіх любителів фастфуду… Виявляється, навіть за такого способу життя їсти картоплю фрі вкрай не рекомендується.
Хто ж не любить золотаву та хрумку картоплю фрі? Це, мабуть, найпопулярніша закуска, яка чудово смакує не лише з фастфудом, а й із м'ясом та іншими гарячими стравами. Утім, ні для кого не секрет, що зловживати цим снеком не варто, адже брусочки картоплі буквально купаються в олії, аби потрапити на наші тарілки такими смачними.
Але невже не можна бодай зрідка побалувати себе? Саме це й з'ясували науковці з Гарвардського університету.
Дослідження показали, що вживання смаженої у фритюрі картоплі негативно впливає на здоров'я людини. Насамперед у тих, хто полюбляє ці ласощі, можуть виникати проблеми із серцем. Крім того, непоодинокими є випадки розвитку цукрового діабету та ожиріння.
За результатами досліджень, «безпечна порція» становить лише шість (!!!) брусочків картоплі на тиждень (!!!). І це за умови, що людина веде активний спосіб життя, правильно харчується та не має проблем зі сном. Шість брусочків! На цілий тиждень…
Раніше подібні спостереження провели італійські науковці. Їм вдалося з'ясувати, що люди, які взагалі не їдять картоплю фрі, прожили на пів року довше за тих, хто зрідка дозволяв собі ці ласощі.










